06 41 24 96 20 of info@copywriteramsterdam.nl
lees meer
A creative with over 12 years of experience in integrated advertising and brand building. Works across a wide range of agencies and clients. Doesn’t take himself too seriously. Give me the brief, I’ll get the job done. Areas of expertise: campaigns, copywriting, payoffs, TOV guides & creative direction.
contact: +31(0)6 412 496 20 of info@copywriteramsterdam.nl | algemene voorwaarden
Hoe komt de museumervaring in het Rijks meer in tune met de wereld anno nu? Kunnen de eeuwenoude doeken een extra en actuele betekenis krijgen, zodat het interessanter wordt voor een breder (jonger) publiek? Wat kunnen musea doen qua digitale museumervaring?
Als eerste aanzet bedacht ik samen met Robert Overweg (Art) onafhankelijk de virtuele tentoonstelling ‘Paint Job’. Een digitale hijack van de fysieke collectie. Het zorgde voor aardig wat (inter)nationaal rumoer: van The Huffington Post en PSFK tot aan Adformatie. Ook mocht ik presenteren bij Pecha Kucha.