06 41 24 96 20 of info@copywriteramsterdam.nl
lees meer
A creative with over 12 years of experience in integrated advertising and brand building. Works across a wide range of agencies and clients. Doesn’t take himself too seriously. Give me the brief, I’ll get the job done. Areas of expertise: campaigns, copywriting, payoffs, TOV guides & creative direction.
contact: +31(0)6 412 496 20 of info@copywriteramsterdam.nl | algemene voorwaarden
OneWorld is een uitgesproken (online) journalistiek magazine met ruim 11.000 abonnees. Maar er is flinke ambitie:5.000 nieuwe abonnees in 2021. Hoog tijd voor een campagne en een nieuwe visuele identiteit. Ze vroegen mij de campagne te ontwikkelen. De vernieuwde visuele identiteit komt uit de koker van Studio Colorado.
‘Lees je bewust’. Enerzijds is het lezen van OneWorld een weloverwogen keuze. Het is een uitgesproken platform met duidelijke waarden. Anderzijds kan de campagnetagline ook gelezen worden als: word je bewust(er), leer nieuwe invalshoeken, lees ongehoorde perspectieven en ontdek nieuwe dwarsverbanden. Hij viel zo in de smaak, dat de de campagneregel ook als overkoepelende payoff is ingevoerd. De outdoor-campagne zal zichtbaar zijn vanaf de tweede helft van 2020. Naast digitale assets. De lancering van de nieuwe huisstijl en campagne vond eind januari plaats in Pakhuis de Zwijger.