06 41 24 96 20 of info@copywriteramsterdam.nl
lees meer
A creative with over 12 years of experience in integrated advertising and brand building. Works across a wide range of agencies and clients. Doesn’t take himself too seriously. Give me the brief, I’ll get the job done. Areas of expertise: campaigns, copywriting, payoffs, TOV guides & creative direction.
contact: +31(0)6 412 496 20 of info@copywriteramsterdam.nl | algemene voorwaarden
De solarindustrie kenmerkt zich door technisch jargon. De solarmarkt is een tikkie saai. Die saaie, nietszeggende info, zorgt ervoor dat veel mensen denken ‘zonnepanelen, ach laat ook maar’. Zonde. Vraag: bedenk een campagne waarin we dit tackelen. Oplossing? De ogenschijnlijke zwakte als kracht gebruiken.
‘Proud to be boring’. Saai als speerpunt van de campagne. Hiermee laten we de doelgroep zien dat desinteresse in zonnepanelen heel begrijpelijk is, maar aanschaf niet in de weg hoeft te staan. En: goede zonnepanelen zijn saai, want saai werkt altijd en biedt garantie. Er gebeurt nooit wat mee, saaai! Gelanceerd in vijf landen via twee films, radio, OOH en diverse online middelen. Creative Directors: Ingmar Larsen & Mark Goede. Copy: Mark Goede. Productie: Holy Fools. Director: André Maat. Bureau: This Agency. Klant: Denim Solar. De campagne is inmiddels genomineerd voor een SAN-award (2024).