Briefing

De solarmarkt kenmerkt zich nog weleens door complexe technische details. Denim houdt het liever simpel en binnen drie stappen liggen de panelen op het dak. Vraag was om hier een campagne omheen te ontwikkelen.

Resultaat

‘Zonnepanelen simpel geregeld’. Door alledaagse handelingen te laten zien, wilden we het gemak vergroten. Het simpele benadrukken en de eenvoud tonen als het aankomt op het bestellen van zonnepanelen bij Denim. TVC & online commercial, Radio, DOOH, Bannering, Social.

Creatives: Ingmar Larsen & Mark Goede. Creative Direction: Ingmar Larsen & Mark Goede. Bureau: This Agency. Client: Renée Bruinsma. Strategy: Wouter Boon. Production: Vilaingai. Sound design & music: Soundsright. DOP + Director: Thiemo Dam. Setdresser: Iris Schutgevaar. AD: Arjen van Doezelaar. Edit: Chee-Han Kartosen-Wong. Grading: Nicolay Lima

Over mij
Freelance Copwyriter
Denim Solar
Proud to be Boring (SAN-nominatie ‘24)
Wauwau
RIP Glasvezelmonopolie
Solarclarity
Vakantiebaan 2.0
CheapTickets
Je ticket naar..
Bever
TOV guide & Diverse campagnes ‘22-‘23
Blendin (nu Welcome App)
Nieuwkomer zoekt local
Transavia
De Thuisblijvers
Denim
Zonnepanelen simpel geregeld
OG
Schoon tanken. Doe het voor morgen.
Transavia
Het sneeuwbaleffect van wintersport met Transavia
Stichting de Buurt
Payoff & Manifest
Dustin
Die nieuwe van IT
Pensioenfederatie
Refresh Pensioen
OneWorld
Lees je bewust (wervingscampagne)
Effectory
4 radiocommercials BNR
Transavia
Christmas 365
Ministerie van OCW
Campagne Gelijke Kansen Alliantie
KLM
Stedentripcampagne
Transavia
Campagne Team Thuisbrengers
Kandoor
Introductiecampagne
Cultuurpanel
Werfcampagne ‘Dan heb je wat te vertellen’
SnappCar
Introductiecampagne NL, SE & DK
Rijksmuseum
‘Paint Job’, Digital hijack
Brecheisen Makelaars
Herpositionering, merkstrategie, campagne
Schiphol
Duurzaamheidcampagne
Reumafonds
‘Wij zien jou’. TVC, Radio, Print, Online